tirsdag 21. april 2009

Fortiden holder jeg på å strikke et dukkeforkle til en liten jentedukke. Men det går så smått for tiden. Det er vår og så mye som skal gjøres både i og utenfor huset.
Her om dagen skulle jeg "bare" vaske stuevinduene, det endte med at jeg satt hele dagen og skrapet og la på ny kitt. Sprakk ei rute gjorde jeg også.

I dag har jeg stått på hodet i blomsterbedet og rufset opp litt der. Allerede flere Løvetann som blomstret. Ellers har ungene hjulpet meg med å vaske vinterhjulene til bilen, flere års møkk forsvant ganske lett med felgrens. Skal jammen prøve å være flinkere til å vaske felgene med en gang!
Så har jeg malet en levegg vi satte opp i fjor og kjøpt mange sekker med jord som skal fylles i store kasser. Oppi kassene håper jeg å få både tomater, agurk og blomster etterhvert.

En vakker blåveis, blant mange flere vi fant på søndagsturen vår. Fargen kom ikke helt til sin rett, den var blåere i virkeligheten, litt gal innstilling på kameraet denne dagen.