mandag 30. november 2009

Adventskalenderene er klare

Det er nok flere enn meg som har gjort dette i dag!

I dag har jeg lett i alle byens butikker etter Lego-kalenderen, men jeg var for sent ute...

Visste jo egentlig det, sånne ting er alltid populære. Til neste år skal jeg kjøpe de når jeg ser de, ikke vente til siste liten.

Da var det bare å snu seg rundt da og skaffe 72 pakker i en fei.

Det ble både Lego og godteri. Så får vi håpe mottakerene blir fornøyd.
Ventetiden blir hvertfall litt kortere når de kan telle ned med en liten pakke hver dag.
~~
~~
Vår eldste er så spent at han nesten ikke sovner om kvelden, sånn har han alltid vært, men det er like plagsomt hver gang!
Valgte å henge alle sammen i hver sin "karusell" ned fra en hylle i år.
I fjor hang de i taket på kjøkkenet, men sjokoladen likte ikke fyring i vedovnen, så det droppet jeg i år...