onsdag 4. november 2009

Årets første snøfall

Nå i kveld falt den første snøen her i Halden, det har vært surt og kaldt ute i hele dag.

"Snøluft" kaller jeg det, da kan man liksom kjenne at snøen er nær.

Heldigvis skiftet vi til vinterhjul i helga,

heldigvis fikk vi levert ved på lørdag, så nå kan jeg fyre så mye jeg vil

...og heldigvis for garn og pinner.

Forrige uke ble jeg ferdig med en guttebukse til skolegutten vår. Bilde kommer.

En annen bukse er på pinnene, men den ligger på vent for det er mest spennende med Bestefarstrøya fra Nøstebarn akkurat nå.
Den blir blå og i str 8 år, så får vi se om den passer tilslutt. Lurt å starte med den største, for om den blir for liten kan en av de andre få den i steden.

Skal prøve å få tatt bilder i morgen, om ikke dagslyset er helt borte og det bare snør.

I mens kan jeg legge inn et bilde av Gutta Boys på aketur på Festningen en februardag i år, det blir nok ikke lenge til vi kan prøve kjelke og akebrett igjen.