lørdag 28. november 2009

Sofapute


Formen er mye bedre i dag, bare støl.
Som om jeg hadde en skikkelig hard treningsøkt i går.
Stemmen er ikke så klar som ellers, men den virker mye bedre enn i går.

Har øvet meg på litt lappeteknikk også.
Det er 2-3 uker siden dette putetrekket ble til.

Det ble ikke så ille, bare litt for lite til puten i sofaen som trekket var tenkt til.
Kan jo bare skaffe en mindre pute.

De andre putene trenger også nytt trekk, så det kommer nok flere innlegg om dette.

Men venter veldig på den nye symaskinen nå altså, den gamle bråker og skramler så ille at jeg snart må ha hørselvern på når jeg syr!

Nå har mann og barn tatt seg en tur i byen, det er julegateåpning i dag. I morgen skal vi i festningen, da er det julemarked der. Har blitt en tradisjon å få med seg julemarkedet, det er så koselig der.

I dag blir det vaffler her hjemme med svigermor og svigerfar også er det fyrverkeri fra Festningen kl 17 i anledning julegateåpningen.

Selv har jeg tenkt til å sette meg ned med strikkepinnene litt og la kroppen myke seg opp under teppet.
Har kommet til første arm på Bestefarstrøyen fra Nøstebarn til Rosa.