fredag 22. januar 2010

Prøver å skape litt vårstemning i kulda


Det snør og det snør og vi snør nesten ned...
Neida, det er ikke så ille, men vi er ikke vane med så mye snø her i Halden.
Men inne er det godt og varmt, fyr i ovnen må det være!
Kjenner at jeg gleder meg til våren nå, har liksom hatt nok av kulde og snø nå.
Derfor har jeg frisket opp med noen ildtopper på stuebordet og i vinduet.
De har jo så flotte farger og er veldig enkle og stelle, krever ikke særlig med vann.
Øverst på bildet er det hånd- og fotavtrykk av ungene.
Akkurat det er jeg veldig fornøyd at jeg fikk ordnet. De er delvis dåpsgave fra mormor.
Avtrykkene tok vi når ungene var 4 måneder og det er ganske artig å se at totter og fingre er så forskjellig på hver unge.
LilleGull har alltid hatt de største føttene, de har tatt igjen storesøster, men hun er ikke så veldig stor heller.