tirsdag 23. februar 2010

Jeg har fått en award

Min aller første award... Tusen takk AnneTing, det var en koselig oppmuntring i vinterkulda!
Nå er det meningen jeg skal fortelle 7 ting om meg selv og sende awarden videre til 7 andre bloggere.

1. Jeg har en tendens til å ha alt for mange planer i hodet på en gang. Blir nesten helt utslitt og får ikke alltid gjort noe med alle disse ideene.


2. Jeg er et B-menneske, våken om kvelden, utrolig trøtt om morgenen. Bittelitt morgengretten (går fort over altså)


3. Jeg går ikke ut uten lue mellom oktober og mars.


4. Jeg drikker hverken te eller kaffe.


5. Jeg liker ikke å snakke med ukjente i telefonen... men jeg øver og har blitt mye flinkere nå.


6. Jeg har ikke ord for hvor glad jeg er i familien min. Jeg går gjerne gjennom ild og vann for dem alle.


7. Mamma er min største inspirasjonskilde, håper jeg kan være like go' som henne

Så var det det bloggene jeg skal sende den videre til. Det er sikkert mange som har den fra før, men de kan jo få den en gang til!
Også håper jeg at alle klikker seg en tur innom disse bloggene.
...og mange mange flere