torsdag 25. februar 2010

Min nettveske er fyllt med...

Jepp, garn...
Svigermor og jeg var på en aldri så liten garnshopping i ettermiddag.
Jeg har ikke problemer med store garnlagre, så det er bare å handle ved behov!
Nå var det behov for mange forskjellige farger i garn som skal strikkes med pinne nr 3 og det blir etterhvert (forhåpentligvis) en tunika til Aase Marie i vårfriske farger.

Prosjektet starter i løpet av helgen, først må jeg gjøre ferdig et par votter.
I kveld tror jeg ikke det blir noe mer strikking, øynene er trøtte... og det ser ut som at husets frøken får en ny runde sykdom, øreverk... Det har vi ikke hatt på ungene før, men både jeg og gemalen hadde mye sånt når vi var små. Det er kanskje arvelig...

Fargene på bildet er litt blasse, det er sånn det blir når bildet blir tatt midt på natta! Det skal være gult, rosa, brun, grå og en frisk grønnfarge på nøstene... egentlig...