lørdag 20. februar 2010

Snøstorm og tannfeer

Nå er vi snart innesnødd og nedsnødd.
Brukte flere timer på å måke oss vei til vedboden i dag og det er minst like mye vi må ta bort i morgen!

Jeg kan trygt si jeg gleder meg til våren, med lette klær og sko, grønne trær og vakre blomster

Mens snøen daler ute, har vi kost oss inne. Pølse og pommesfrites til middag, enkelt og greit, sikkert ikke sunt, men veldig godt...

Til dessert... Sjokoladefondant!
Bildet er lånt fra Tine, der jeg også fant oppskriften jeg brukte.


Har sittet litt å knota ved symaskinen, det ble ikke noe resultat å vise frem i dag.
Ble igrunn bare tull alt jeg gjorde, hadde vel snøstorm i hjernen også.
Greit nok, jeg kan sy en annen gang jeg, når stormen har lagt seg!


Ellers har Eugen mistet sin første tann i dag.
Den har hengt og slengt noen dager, han har ikke turt å dra den ut.
Men i kveld sa jeg at han kom til å sette den i halsen i natt hvis han ikke tok den ut. For den hang bare såvidt fast og da fiklet han littegrann, så datt den ut.

Vi venter på tannfeen i natt!