tirsdag 9. februar 2010

Snufsete start på uken

I dag våknet vi til snøvær, digre filler som virvlet nedover fra en grå himmel. Nå noen timer etterpå har solen kommet frem og jeg sitter inntullet i et teppe i sofaen.
Basillene har hoppet fra ungene og over til meg...

Sitter å trykker meg igjennom så mange flotte blogger!

M.I.L.C.H.SCHAUM har veldig mye fint på bloggen sin. Har veldig lyst til å prøve på å lage slike knapper hun har i et av innleggene sine.

Har sett flere som har laget knapper rundt omkring.

Kameraet er forlagt i bilen og bilen er med mannen på jobb, så de fine bildene fra turen vår på søndag får jeg vise dere senere.
Det var et fantastisk vær her hos oss på søndag, strålende sol!
Og når jeg kom inn var kinnene blussende røde av solen!
Bildet i dag er fra lørdag, når Aase Marie og jeg ruslet oss en tur til butikken.
Ikke så ofte vi gjør noe sammen bare henne og meg, det var koselig!
Vi matet sultne ender med nesten en hel kneipp og kjelken skulle prøves ned alle brøytekantene på vei hjem.