fredag 26. mars 2010

Min nettveske er fyllt med... igjen...

Jepp... jeg har fyllt den igjen...
Ble litt Babyull rester fra forrige runde, men det la jeg i restekurven og får vel laget noe av det etterhvert også.

Disse nøstene skal jeg prøve å lage en genser av, i omtrent størrelse 5/6 år.
Altså blir den kanskje passe til Johannes til høsten.
Han er bare 3 nå, men ganske stor av seg...

Dette blir årets påskestrikk for meg.
I tillegg kjøpte jeg meg nye rundpinner, liker så godt de blanke fra PT.
De andre har katta sloss med, så de har blitt litt ruglete, skikkelig tragisk å strikke med. Godt de var av det billige slaget! :-)
Heldigvis sloss ikke noen av kattene med strikkepinner mer, så jeg får nok ha disse i fred.

Hvor mye oppdatering det blir på denne bloggen nå som det er påskeferie, vet jeg ikke, men om det ikke blir noe vil jeg benytte anledningen til å ønske alle som er innom en riktig
GOD PÅSKE!
Håper du koser deg masse!
Kos deg med påskeegg, noen fri dager, vær ute i hagen å se om tulipanene har kommet, kos deg med påskekrim og påskenøtter på TV og les en skikkelig påskekrim i bokform, kos deg med strikketøy eller heklerier og andre fine greier, eller bare gjør ingenting -det er også lov.