torsdag 15. april 2010

Genseren snart ferdig og ny pung i ute i butikken

I dag har jeg klippet ermehullene til genseren jeg holder på med.
Alltid litt skummelt å klippe i et strikketøy, men det går jo alltid bra.
Nå har vi akkurat kommet hjem fra dansen, vi holder dansekurs på torsdager. Ungene ville være med i dag, så de er nettopp puttet i seng, litt senere enn vanlig.
Resten av kvelden tenkte jeg å sy i armene på genseren, fikk festet alle trådene i går, det ble endel tråder å feste på denne genseren, den har 4 forskjellige farger, skal ta bilde når den er ferdig.
Synes den ser litt liten ut, så kanskje det blir et produkt til Epla-butikken...

Blåveisbildet ble tatt på søndagsturen vår, kameraet hadde ikke lyst til å stille skarpt nedi skyggen av skogen, så dette var det beste jeg fikk til... Veldig koselig å se vårblomstene!

Skulle egentlig rydde litt i sykroken i dag også fikk jeg for meg å sy sammen noen biter med stoff som lå der til ingen nytte. Det er helt utrolig hva småbiter kan brukes til -må ikke kaste noe!
Huff, blir rot av den innstillingen....
Synes pungen ble veldig søt, men ettersom jeg i grunn har nok punger selv, så la jeg den i Epla-butikken...

Men i morgen skal jeg rydde ordentlig altså og bake.... mormor kommer nemlig på besøk i helga, da må hun jo få noe godt til kaffen!