mandag 26. april 2010

Nye lysestaker


Gjemt bort, innerst i et skap, i kjelleren stod en gang noen messing lysestaker .
De ble sikkert kjøpt på et loppemarked en gang og har vel aldri blitt brukt.
Det er jo synd, levende lys er jo så koselig, formen på stakene var ikke så ille, men messing da... det passer ikke inn her hos oss.

Jeg sprayet dem hvite og resultatet ble ganske bra! Kjøpte noen grønne lys å ha i, bare fordi det er vår og fordi det er hyggelig med litt farger.
Sprayen kjøpte jeg på Europris, kostet nesten ingenting og jeg kan spraye mange lysestaker til med den boksen.


Pelargoniaen er ikke gammel, den er nyinnkjøpt...
Jeg har mange røde Pelargonia og en mørk rosa som har overvintret fra i fjor, men jeg klarte ikke å gå forbi denne her -så vakker!
Enda får de stå inne, har alle vinduene fulle, men snart er det vel varmt nok til at de får komme ut.