torsdag 8. april 2010

Vel overstått påske

Påsken kom og gikk, det var vått og grått. Helt til de siste dagene, da bestemte solen seg for å titte frem.
Vi utnyttet muligheten og var ute mest mulig.
Kameraet ble glemt hjemme, jeg som alltid har kameraet med... æsj.


Så uten bilder og vise, høydepunkter kan jeg nevne:
- Vi fant vår første hestehov
- Krokusen blomstrer i solveggen
- Syklene er tatt frem, pusset og oljet. Sete og styre skrudd opp på alle barnesyklene.
- Linerla har ankommet byen
- Første vårtur på stranda, vi sanket skjell helt til Eugen skled i vannet og vi måtte hjem...


Av håndarbeid har det heller ikke blitt så veldig mye. Får aldri gjort noe i ferien jeg, da er jeg bare mamma og kone med alt det innebærer...


Men i dag har jeg laget to bleieposer og en pung. De er tilsalgs i Eplabutikken min, eller du kan kontakte meg på mail.
Blir noen flere småting fremover, har som vanlig mange planer i hodet.


Holder fortsatt på med genseren til Johannes, er ferdig med bolen og nesten en arm. Synes fargene blir fine. Grønn og hvit, rød og blå.