mandag 31. mai 2010

Så koselig! Award til meg!

Så heldig jeg er, starter uka med en award!
Anne på landet har vært så snill og gitt meg denne awarden!

Som vanlig skal vi fortelle 7 ting om oss selv. Tja, hva skal jeg si om meg da.

1. Mamma til 3 flotte barn, to gutter og ei jente. Veldig stolt av dem!
2. Etter at jeg begynte å strikke er det helt umulig å sitte i sofaen å se en film uten å ha noen pinner i hendene samtidig...
3. Akkurat nå trives jeg best ute i sola, jeg maler, luker, steller alle Pelargoniaene mine og koser meg!
4. Jeg liker å gå tur, helst i skogen, i litt ulendt terreng, opp og ned på mykt underlag.
5. Ryvita knekkebrød med Philadelphiaost hører med hver morgen!
6. Glad i å bake, både kaker og andre ting som er litt sunnere og 7. veldig glad i å spise opp det jeg baker også!

Anne har sendt awarden videre til de fleste bloggene jeg også kunne tenke meg å sende den til. Neimen ikke lett å finne ut hvem som har fått den fra før eller ikke, men det er sikkert koselig å få den to ganger også!

Om noen av disse ar awardfri sone på sin blogg aner jeg ikke, uansett her er noen av bloggene jeg er innom oftest:

Bloggen, Med pinner har så mange fine ting og duBedåre er jeg innom rett som det er, men henne sendte Anne til også, Moment er en blogg med mye fint.
Når jeg leste at awarden het Beautiful blogger tenkte jeg med en gang på Den Gode Feen, hun har så mange vakre ting og det er lys og farger -akkurat som jeg skulle ønske jeg hadde det!
Vakre mennesker er de som får deg til å smile og le og jeg sitter ofte og smiler når jeg er innom Gamleheksa sin blogg og så vakre bilder hun har!
Badegakken da, hun lager mange fine ting hun og så raskt som det går, fortjener virkelig en award! Nå har hun fått to!
Timotei har veldig mange fine stoffer og jeg skulle ønske jeg var like dreven på symaskinen som henne, tilslutt vil også Judith få en vakker award.