fredag 18. juni 2010

Gamle skap i nye klær

Vil vise et par gamle skap jeg har malt. Noen synes kanskje det er horribelt å male fine gamle skap, men jeg trives mest med at det er lyst.

Skapene er gamle, det var oldefaren til gubben som laget dem i sin tid, synes han snakket om rundt 1930. Det var bord og stoler også en gang i tiden, men de finnes ikke mer.

Skapene er plassert i utestua mi, som ikke helt er tatt i bruk ennå.
Mangler fortsatt noe godt å sitte på og jeg trenger litt pynt og noe på veggene.

Det skal nok bli en råd med det etterhvert.
Har tenkt litt på noen gamle lenestoler jeg kan male. Svigermor er en recer på å trekke om stoler, så hun skal få den jobben om det blir aktuelt.


Hvor har det blitt av sommervarmen da dere? Her blåser det så fælt at det blir kaldt å være ute i sommerklær. I går kveld etter skoleavslutningen på skolen til Eugen satte jeg på meg lusekofta fordi jeg var så kald og i dag har jeg konstant gåsehud... Håper virkelig varmen kommer igjen snart, så alle blomstene mine kan vokse seg store og fine!

Kanskje det virkelig er noe galt med sola, slik som Storm sier?

Men jordbærene prøver så godt de kan. Det er mange blomster og jordbærkart på plantene våre.
Ser dere Petter-Edderkopp?

Noe godt til fredagskaffen?
På en surferunde i går fant jeg en så fin side med mye godt å spise!
Passion 4 baking, med både kaker og mat og det beste av alt -på norsk!
Trinn for trinn veiledninger med både tekst og bilder. Men jeg tror ikke jeg kommer til å pynte kakene mine så flott da, men det er veldig fint å se.

God helg alle sammen!