fredag 9. juli 2010

Snekring på gang

Vi holder på å snekre. Alltid noen prosjekter på gang her hos oss. Denne gangen er det et tak over deler av verandaen vi holder på med.

Eugen fikk ny skrumaskin av bestemor og bestefar til bursdagen sin, den gamle er ødelagt. Dermed hadde han ordentlig verktøy til å hjelpe oss med å skru.

Noe til kaffen må vi også ha. En hel stabbel med vafler ble stekt, det ble nok til både barn og voksne. Vafler er kjekt, veldig godt og kan slenges sammen av det vi har, det tar ikke så veldig lang tid og det er noe alle liker!

Gleder meg til taket er ferdig. Ser for meg kaprifolien min som slynger seg oppunder taket og sprer deilig lukt om kvelden.

Og lykter... det må jeg ha, hengt opp litt her og der for stemningens skyld. Håper bare vi får varme kvelder så jeg kan kose meg med disse lyktene. Når sola går ned nå trenger jeg ullsokker og dobbelt teppe om jeg skal være ute!



Til slutt måtte jeg bare ta med et bilde av snekkergutten min. Det er ikke så lett å få smilebilder av han, men han er nå vakker likevell synes jeg.