torsdag 19. august 2010

om å klippe i strikketøy

Merete med bloggen Monstermønster tipset i en kommenar om denne siden. Hun lurte på om det kanskje var her jeg fant tipset om å hekle og klippe åpning i feks jakke.
Denne siden var ny for meg, men fremgangsmåten er jo den samme, hvis du lurer på hvordan jeg gjorde.
Mye annet å lese der også.

Jakken jeg brukte teknikken på har jeg blogget om tidligere.
Den er fortsatt knappeløs, men ellers ferdig.

Akkurat nå strikker jeg på en tights til Aase Marie, prøver å strikke nedenfra denne gangen.
Er ferdig med det ene benet.

Også har er det er par rosa votter her som bare mangler å feste tråder på. Merkelig så lang tid det tar med det siste som egentlig går fort...

Bildet er fra Elgåfossen, vi spiste formiddagsmaten vår der når vi var på blåbærtur tidligere i sommer.
Du kan lese mer om Elgåfossen på Wikipedia