tirsdag 28. september 2010

Hagen i slutten av september.

Vi nyter godt av et par dager med herlig høstvær med mye etterlengtet sol.
Fortsatt er det noen blomster som blomstrer i hagen.
Det er mye å gjøre i hagen på denne tiden også, jeg benyttet noen formiddagstimer ute i solen i dag til å tømme ut noen stygge blomster. Krukkene er vasket og står i solen til tørk, klare til å settes bort for vinteren og ikke minst klare for en ny vår om noen månder!


Jeg har vært litt treig til å ta det siste strøket på skapdørene på syrommet mitt, men i dag fikk jeg endelig tatt det! Det ser ut som at jeg må ta enda en strøk, men pytt!
Jeg har da fått satt på plass symaskinen!
Fant en hel eske med artige, gamle stoffer i kjelleren hos mormor. Den har jeg tatt med meg hjem og nå gleder jeg meg til å lage noe av det!
Skal få tatt bilde av stoffene, men det får bli senere... nå kommer snart skoleungene hjem og da er det på tide med litt middag og lekser.