onsdag 15. september 2010

Så var det på'n igjen

For noen uker siden brukte jeg dette bilde i et innlegg og jeg kan like godt bruke det igjen...

Nå er det et rom på "loftet" som blir malt.
Det var malt i en ganske mørk farge som jeg mener het Rosenrot.
På et rom med skråtak, lav takhøyde og uten vinduer ble det ganske mørkt.
Nå er det nettopp blitt malt med to strøk av en helt lys kremfarge og det hjelper! Må nok ha et strøk til.
Spørs om jeg ikke må friske opp taket også, for det har gulnet.
Faktisk har det gulnet såpass mye at jeg ikke ser forskjell på taket og veggen.

På kveldene koser jeg meg med strikketøyet.
Er i sluttfasen på en vest til Johannes. En helt enkel vest, som blir blå og som kanskje skal dekoreres litt.
Trenger å øve på maskesting, det fant jeg ut når jeg laget en Monsterbukse for en liten stund siden.

Innimellom surfer jeg rundt på nettet og finner så mye fint jeg har lyst til å lage og så mye garn jeg har lyst til å prøve. Egentlig så har jeg lyst på et par sokker også. Tja, det blir vel en råd med det også, selv om det kanskje kommer lengst ned på prioriteringslisten.

Nei, jeg får gå tilbake til malekosten min!
Ha en flott dag!