tirsdag 12. oktober 2010

Sokker til mor

Så har jeg endelig klart å strikke to sokker til meg selv.
Disse ble ferdig i går og ble tatt i bruk i dag, det har jo blitt så kaldt om morgenen de siste dagene!




Oppskriften er Simple socks my way fra FrkBadegakk (Ravlery-lenke)
Garnet er Arwetta. Og med mine små føtter gikk det med 60 gram, altså er det nok garn igjen til et par barnesokker også.
Pinner nr 2

Sokkene ble gode og varme, men de er litt vide, så neste gang får jeg legge opp færre masker eller bruke tynnere pinner.

Ellers i dag har jeg skiftet ut sommerdyna med den gode varme vinterdyna, de siste kveldene har jeg vært småkald. Å lukke inntil vinduet er det ikke snakk om, bedre å bytte dyna :P


Ser du forresten blomsten på bildet?
Det er morsdagsblomsten jeg fikk for et par år siden, den har vært dødsdømt opp til flere ganger.
I år fikk den seg en sommerferie ute og nå  står den altså i stuevinduet og blomstrer.
Sånt er hyggelig!

Go'tirsdag!