fredag 22. oktober 2010

Svisj, så var den uka over


Dagene går så fort, jeg har knapt stått opp før det er på tide å legge seg igjen.

Høsten kom og gikk før jeg fikk sukk for meg.
I går kveld kom den første snøen, men den har gått igjen.
Alt bare går for tiden, men det er greit med alt som går, det motsatte hadde vært mye værre!

Dagene går med til helt vanlige ting, som alle andre hjemmeværende mammaer fyller jeg dagen med huslige og praktiske ting og unger.
Fullt kjør fra kl 7 til 20 og på de timene etter der prøver jeg å kose meg med strikketøy og tente lys.
De fleste kveldene denne uken har vært fullbooket også på kveldstid med barneidrett, besøk, disco og i kveld skal jeg på mammatreff med mammaene i 2.klasse.
Det skal bli koselig! 

Bildene i dag ble tatt onsdag, da Johannes og jeg var på bytur.
Det var klart og kaldt i lufta, men vi holdt varmen mens vi gikk.
Vi vasset i fargesprakende blader, spiste rundstykke og matet duene i parken med resten.

Om jeg fortsatt strikker?? Joda, den genseren er så utrolig kjedelig, er nesten redd det blir min første "UFO".
Mens jeg venter på at genserinspirasjonen skal komme tilbake har jeg strikket et par sokker, en lue og et smetteskjerf.
Lua og skjerfet er ute og går hele dagen, men kanskje jeg får tatt bilde en gang de er hjemme.
Sokkene har jeg ikke festet trådene på enda.

Ønsker alle en trivelig helg!