tirsdag 30. november 2010

Kald på tottane??

Nei, ikke nå lengre!

I helgen var vi på Julemarked på Fredriksten festning, det er en årlig begivenhet vi ikke vil gå glipp av.
I år var det en særdeles kald opplevelse og ingen av oss orket ta av oss votten for å knipse noen bilder.
Svigermor synes det var så guffent at hun kjøpte nye læddær til meg, eller tøfler om du vil.
Snille, snille svigermor! Det var en hyggelig førjulspresang og de varmer så godt!

Vil du se bilder fra Julemarkedet fant jeg noen her på NRK Østfold sine sider, de er fra i fjor så kanskje ikke journalistene/fotografene orket å ta av seg votten i kulda heller...


I morgen skriver vi 1.desember og vi har funnet frem adventsstakene og stjernene, adventskalenderene er klare og det er bare 25 dager igjen til jul i dag.
Jeg tror jeg er i rute, men tiden går så fort!

I dag har Johannes og jeg vært på skolen, der hjalp vi 1.klasse med å tove epler.
Det er en hyggelig forandring i hverdagen for oss som pleier å gå hjemme. Neste uke skal vi være med å lage julepynt og uken etter der skal vi ordne julegrøt.
Eugen og resten av 2.klasse skal ha juleverksted en kveld, der skal jeg også være med. Det er kos å være med på sånt.

Ha en flott kveld i kulda! Forhåpentligvis sitter du godt og varmt!