fredag 21. januar 2011

Flate muffins på en grå fredag

Endelig er det fredag og helg!
Det er koselig med helg og i dag har vi forberedt oss her hjemme med å lage muffins og blåbærpai.
Muffinsen ble flate, men paien ser bra ut.

Agurkurt, fotografert en tidelig morgen i juli

Aldri har muffinsen vår blitt flate, men vi er vel inne i en tid da alt skal være litt rart.
I går prøvde jeg og sy litt, men sømmene ble skakke.
Strikkeprosjektet er fortiden en Fanakofte som bare mangler stolper og halskant. I går kveld trodde jeg at den ene stolpen var ferdig, men så viste det seg at jeg bare hadde plukket opp halveis... hmfr...
Nå skal kofta få hvile seg, i kveld vil jeg strikke noe morsomt, en vott eller noe annet enkelt!


Mange små persillehoder som strekker seg mot sola

Solen forsvant og himmelen ble grå en gang i formiddag, hva passer vel bedre enn å huske på alle blomstene som var i hagen forrige sommer.
Det er ikke så lenge til vi kan finne frem krukker, potter, jord og frøposer!

Denne rosen lukter fantastisk!

Ha en riktig fin helg alle sammen!

Jeg håper å komme tilbake med prosjekter som kan vises frem om ikke så lenge!