onsdag 5. januar 2011

Prosjektene 2010 samlet

Anne på landet hadde så flotte collager i dette innlegget. Sånt må testes! Takk for tipset.
Litt dumt med teksten over bildene, men sånn blir det når det er en prøve og jeg ikke vil betale...
Den legger noen bilder opp-ned da.


Her er noen strikkeprosjekter som er blitt fullført i 2010.




Har holdt på med symaskinen innimellom også.




Jeg synes det er artig og bake, dette er bare en brøkdel av hva som er laget på mitt kjøkken i fjor.
Nå ble jeg plutselig litt bollesulten.

Så ble det noen votter, noen ble julegaver, noen er blitt solgt i Epla-butikken, noen er til ungene, et par til meg selv og et par som ikke ble noe par, men to venstrevotter..

Noen fine "kaker" og statistikker, sånn som Anne på landet og flere andre bloggere har laget har ikke jeg, men det er jo artig å samle det man har laget.
Det har jo vært litt kreativitet innimellom alt det andre hverdagselige tingene, små pusterom i sene kveldstimer som jeg setter stor pris på.

Blir spennende hva 2011 byr på, jeg er i gang med en stripete genser, bestilt av Aase Marie. Den skal passe til monsterbuksen hun fikk i høst, den blir i samme fargene med samme striper -lilla og lilla