torsdag 10. november 2011

Basic... sokker må til


Helt enkle sokker, strikket i Silja garn.
4 runder med multifarget og 4 runder turkistfarget garn, bare fordi det er så kjedelig å strikke med bare en farge... :)
Jeg avslutet rillene et stykke utpå foten, bare fordi jeg er litt lat, de ser kanskje litt rare ut uten fot inni, men sitter fint på!

Sånn ca str 35-36, til 8-åringen (som snart har like store føtter som mammaen sin!)
Hjelpes så store ungene blir!


Har forøvrig gått til innkjøp av vinterklær til ungene i dag, i år blir det bukse og jakke. Fordi det er enklest for skoleungene og da ville den minste også ha todelt.
Til den eldste fant jeg noe til halv pris, passet meg ypperlig!
De to andre fikk jeg 30% på ettersom jeg mottar sms fra KappAhl, kostet nesten skjorta alikevell, men nå er de vinterklare alle tre!

Når det er sagt så har jeg ingenting i mot at vinteren lar vente på seg en stund til!