mandag 7. november 2011

Mandagstema: Langt borte

Mandagstema denne uken er Langt borte.
"Den er grei" tenkte jeg og så for meg haugevis av landskapsbilder i bildearkivet mitt, med en prikk langt borte som var det jeg egentlig skulle ta bilde av.
Helt til jeg faktisk bladde igjenom mappe etter mappe uten å finne noen landskapsbilder med prikker i det fjerne... Jeg krabber visst mer rundt på bakken etter detaljer... men her er et par bilder, med noe som er litt langt borte. Flere langt borte bidrag hos Alt som er Vakkert

Og for dere som lurer på om jeg har sluttet med å strikke og sy... neida, har ikke det! Har mange små prosjekter på gang, blant annet julepresanger, men de kan jo ikke blogges enda!



Først ut er "Byen vår sett fra oven", Aase Marie sitter å peker ned på huset vårt som ligger der nede, så nærme og alikevell så langt unna.
Bildet er tatt fra Fredriksten Festning, byen er (selvsagt) Halden


Bidrag nr to er "Drageflyging i det blå".
Bildet er tatt på ferie i Danmark i sommer, på Ærø. Der himmelen (nesten) alltid er høy og blå.