onsdag 9. november 2011

Snart er det jul

Sånn omtrent 45 dager igjen og vi vet alle at så fort desember har begynt så er julaften der nesten før vi får sukk for oss.

Jeg har planen klar (tror jeg) og det er flere som kommer til å få Rusketaske* til jul.
Den skal fylles med noe rart og jeg skal prøve å velge farger som passer mottaker.



*Rusketasker er små mapper som kan romme mye rart. Samle skrotet du har i veska på et sted.
Eller har husets minste mange småting, PetShop dyr og Polly Pocket, Rusketasken holder orden!
Selv har jeg fylt Rusketaska mi med strikkepinner!

Navnet Rusketaske er inspirert av kallenavnet min tante har på sin egen mappe, hvor hun samler alt småtteri, den er alltid med i veska!

Trenger du også en Rusketaske? Eller kjenner du noen som har et behov for en?
Ei venninne som skal ha julegave, men du vet ikke hva?

Noen av Rusketaskene på bildet over ligger i butikken min og jeg har planer om å sy flere, så nye kommer til innimellom.