torsdag 15. desember 2011

Snart er dagen her


Hei, hvor tiden går! Nå er det snart på tide å tenne det fjerde lyset i kalenderen og jeg er klar!
Bare noe småtteri igjen og så kan jula bare komme.
Gavene er pakket inn og venter på å bli levert til mottakeren.

Kom på når jeg var ferdig med innpakkingen at jeg har glemt å ta bilde av de hjemmelagede gavene, huff, jeg som er så fornøyd med noe av det og ville vise det frem etter jul!


Japanske jenter, pakke fra Panduro. Malt av Aase Marie og meg.

Vi har hatt koselig førjulsbesøk av mormor og baket oss igjenom flere slag til jul, nå er det bare fletteloffen igjen.
Vi har pyntet pepperkaker, laget nisser og gjort mange koselige ting og til helgen skal vi feire
Aase Marie som fyller 7 år om noen dager.

Jeg håper at juleforberedelsene er godt i gang hos deg også!