torsdag 1. desember 2011

Et par votter og luens nye eier


Votter strikket av restene etter Lekeplasshalsen(Pickles) jeg strikket tidligere.

Det er ikke så lett med disse bildene på denne tiden av året, men det var lyst nok til noen bilder uten blitz mens vi gjorde lekser i dag.

Jeg prøvde å gi luen fra forrige innlegg til Johannes, men han ville ikke prøve den engang.
Den er da ikke ille??
Aase Marie er veldig fornøyd med alt jeg lager og det meste blir flittig brukt av henne.
Hun utropte seg selv som den nye lue-eieren med disse ordene:
"Jeg synes dusk er kjempefint"
Delte meninger om dusk altså.


Her sitter hun med matteleksene, måtte tenke lenge på et regnestykke.
Vesten hun har på seg er forresten Non Stop Top, strikket i februar. Den er veldig fin og praktisk, anbefalles alle også gutter. Tror jeg må strikke en til gutta også, men det får bli etter jul.