torsdag 9. februar 2012

Det tar visst aldri slutt...

Det er en endeløs kø av basiller der ute og det virker som husets frøken tar til seg det meste.
Sånt noe er vi ikke vant til! Vi er vant til friske unger som knapt nok har vært forkjøla og nesten ikke har gått glipp av en dag på skolen.


Først var det lungebetennelse i desember, forrige uke hadde hele huset omgangssyken og nå ligger frøken på sofaen med øreverk.
Vi skal til doktoren etterpå og se om det er noe som trenger hjelp for å bli borte.



Jeg holder egentlig på med å ommøblere soverommene til ungene, har man ikke noe å gjøre så finner man da på noe! Typisk meg...

Jeg tok meg en liten pause mens malingen tørker til å nøste opp litt garn og rydde i lammeulla mi.
Det er så mye jeg har lyst til å strikke og så mange fine farger på garnet!Garnet er fra 123.knit og Nøstebarn.

Bildet til venstre er av en genser jeg holder på med, håper den blir ferdig før våren og varmen kommer. Det er Eugen som skal ha denne, men den blir kanskje for varm til han.

Ellers er jeg straks ferdig med luene broren min ville ha, skal bare presse litt og sette fast duskene.