mandag 12. mars 2012

Grønne rillestrikka votter


På tampen av vinteren trengte Johannes nye votter.
Jeg valgte en kjapp og enkel variant, Rillestrikka votter fra Nøstebarn (Ravlery lenke).
Garnet er New Zealand Lammeuld, vårgrønn, dobbel tråd.
Jeg strikket størrelse 6-8 år, men de ble så store at jeg måtte ta dem en runde i vaskemaskinen for å få de litt mindre.

Flere prosjekter er ferdige, men det er ingen som har ville stille opp som modell ennå.
Det er vår må vite, ingen barn har tid til å stå i ro :)


I ettermiddag var vi på årets først sykkeltur og vi fant vårens første hestehov!
Selv hadde jeg jomfruturen på min helt nye sykkel som jeg fikk av pappa.
Jeg var yr som en unge kan være på ny sykkel om våren!


Vi har hatt nydelig vær i dag og mer go'vær er i vente!
Vi fikk se solnedgangen på turen vår i dag.

Tankene i kveld går til mamma og hennes kjære. Han er blitt innlagt på sykehus, en trist beskjed på kvelden etter en ellers hyggelig dag.

Ha en flott uke!