lørdag 28. april 2012

"De årnær sæ"

Endelig har jeg kunnet hente hjem garnpakken min!
Posten Norge har fortsatt ikke svart på min henvendelse, men etter tips fra duBedåre kontaktet jeg avsenderen.
Takk for rådet, det ble ordning på sakene med en gang!


I tillegg til hespet med New Zealand Lammeuld jeg skal ha til NonStop topen som ligger halvferdig, tok jeg med meg et par nøster Arwetta i en veldig fin Bringebær Sorbet farge.
De skal bli sokker, det trenger vi mer av til høsten og vinteren igjen.

Denne "Vitaminbomben" skal bli sokker til meg selv:


Jeg har ikke planer om å prøve å få to helt like sokker av denne altså, men jeg synes fargene så veldig morsomme ut, dessuten var det salg på den   :o)

Men først må jeg gjøre ferdig både NonStopen og det prosjektet jeg måtte starte på mens jeg ventet på mer garn...

Ha en flott helg!