fredag 20. april 2012

Et skritt her og et skritt der

Det er vår og jeg har tatt frem skrittelleren min igjen.

I går fikk den jammen kjørt seg og havnet tilslutt på drøyt 20 000 skritt!
Klokken på telleren min henger fortsatt igjen på vintertid, men jeg tror den har våknet fra dvalen.

Halvparten av skrittene skyldes dansing. Hver torsdag er vi på dansen og koser oss -og svetter!

Swing, Rock'n Roll, Bugg, Linedance you name it, vi er innom det meste.
Kom og dans har sikkert kurs og trening nær deg også!
Så dra med deg partneren, naboen, kollegaer og venner og bli med da vel!

Når vi kom hjem fra dansen i går, sånn passe slitne, kom vi hjem til unger som var dusjet og lagt og gulver som var vasket. Jeg har verdens aller beste mamma!
Jeg skjønner ikke at hun rekker alt på bare et par timer!

Ha en riktig flott helg alle sammen!