onsdag 25. april 2012

Toll på pakker fra utlandet

Jeg visste det var noe rart når garnpakken min er så treig,  nå har jeg jammen fått lapp om forenkla tollbehandling!

Det som er irriterende er at verdien på varene i pakken er 197,82 kr og det er omtrent 2 kr under tollgrensa.
Var innom postkontoret og fikk se på pakken, og det er avsender som har skrevet verdi på utsiden av pakken til 212 kr. Æsj altså! Blir så mye ekstra av sånt.

Dessuten er Posten veldig treige til å svare på henvendelser og de som står i kassa på postkontoret kan jo ikke hjelpe med noen verdens ting. Og når man ringer nummeret man får oppgitt, venter på svar i flere minutter og kokken er fem over fire har de selvfølgelig gått hjem. Hmfr...

Nå er jeg ferdig med å irritre meg, hvertfall for i dag. I steden lurer jeg på om du husker været på denne tiden i fjor?

Her er et bilde jeg tok i påskeferien i fjor:


Desverre holdt ikke været seg så flott resten av våren og sommeren, i år håper jeg på sol hver eneste dag og varmt og godt med bading på stranden hver ettermiddag!
Også kan det regne på natta, ikke sant??

Ha en flott dag alle sammen!