mandag 7. mai 2012

Non Stop Top ferdig til bruk


Heisann! Vi måtte bla om til mai innen Non stopen ble fotografert!
Jammen flyr tiden i godt selskap nå om våren :)

Det tok tid med denne, først gikk jeg tom for garn, etterpå ble pakken stoppet i tollen på grunn av en bokføringsfeil fra avsenders side, men endelig kom garnet (pluss litt til)

Jeg synes jo det var litt rart å gå tom for garn, det er ikke lenge siden jeg ble ferdig med en annen Non Stop Top og der fikk jeg garn til overs.

Jeg økte en ekstra gang på denne, men trodde ikke det skulle utgjøre så mye.

Nå har jeg somlet meg til å veie den også og den veier ganske nøyaktig 90 gram.
Da er det enda rarere å gå tom for garn når hespet jeg kjøpte først er 100 gram...
Hvor har det blitt av alle grammene og meterene med garn??

Jaja, uansett så ble den ferdig tilslutt!
Garnet er New Zealand Lammeuld farge Vårgrønn.

Ha en flott dag alle sammen :)