torsdag 19. juli 2012

En titt inn på jenterommet


Noe av det koseligste jeg vet er å komme hjem fra ferie og at det er ryddig og koselig hjemme.
Det er ikke ofte jeg kommer hjem fra noe sted og ennå skjeldnere at det er noen som har gjort det koselig mens jeg har vært borte.
Somregel er det jeg som setter huset på hodet og gir ungene lekeforbud i dagene før vi drar på ferier.

Men jeg har ordnet litt på barnerommene mens ungene har vært en natt hos bestefar.
Hos gutta ble det ryddet og vasket, mens hos Aase Marie som rydder rommet sitt selv holdt det med litt stash...

Egentlig er det ikke henne jeg skulle handle til, det er jo jeg som har hatt bursdag, men med 30% avslag i butikken måtte jeg ta med et par koselige ting.

Hjertet som jeg har hengt smykker på er fra Ib Laursen. 
Jeg har bladd i katalogen deres på nettet og det er så mye fint i den!

Den lille bollen med lokk og duken (er vel egentlig et håndkle) er fra Pip Studio.

Håper du har en flott sommer!