mandag 16. juli 2012

Sommersøm


Det er ikke mye tid til håndarbeid nå på sommeren, langt mindre å få tatt bilde og blogge om det.
Men i dag var jeg faktisk (!) alene hjemme noen timer.
Mannebeinet har en arbeidsuke midt i ferien og ungene fant ut at de ville sove hos bestemor og bestefar en natt.

Jeg benyttet anledningen til å ta bilder av noen sømprosjekter som har ligget ferdige en stund.

To "Rusketasker" øverst. Den grønne til venstre er litt mindre enn den til høyre.
Skjørt er artig å sy (synes jeg) og veldig artig å bruke (sier Aase Marie)
Skjørtene er i str 110.

Knebuksa i midten er sydd av restene etter Knebukse for den lekne, men uten strikk nederst i bena.
Den er ca str 2 år.

Med tid og stunder kommer jeg til å legge de ut i butikken på Epla,
men da må jeg ta enda flere bilder og måle litt først.
Om du er interessert i noe av det er det bare å gi et hint, så kontakter jeg deg :)

Håper du har flotte sommerdager, selv om ikke været er så sommerlig...

Ha en flott dag :)