mandag 10. september 2012

Pene roser og enda penere puser

 
Høsten har gjort sitt inntok i hagen og de fleste sommerblomstene er borte for denne gang, men rosene står fortsatt i blomst. Den blå heter Rhapsody in blue og er ny av året i hagen min.
 
Det er i grunn en deilig tid dette også, ungene kan fortsatt leke ute til langt på kveld og det er nesten så vi kan høre at naturen gjør sine siste forberedelser før vinteren kommer.
 
Pusene koser seg ute også.


Mor og sønn.
Det er Pelle øverst og det er han som vasker seg, nederst til venstre er Pia.
 
Jeg ser rundt omkring i bloggverden at det er mange som er superraske med pinner og garn fortiden,
der andre er som en Formel-1 bil er jeg en gammal Lada fra 70 tallet...   :P
Men jeg har noe på pinnene og koser meg med hver eneste maske!
 
Ha en flott septemberuke!