onsdag 10. oktober 2012

I garnbutikken

I dag ruslet jeg en tur ut i det flotte høstværet.
Sola skinte fra en skyfri blå himmel og lufta var klar og deilig. På min vandring gjennom byen var jeg innom to garnbutikker, i den første var jeg flink og gikk tomhendt ut igjen.

I den andre var det litt verre...
Egentlig skulle jeg ha et par rundpinner til et prosjekt jeg har bestilt garn til på nettet.
Men med i posen havnet det jammen tre nøster med pt-2 garn også...
Jeg tenkte votter med en gang jeg så nøstene, jeg trenger jo votter til meg selv. (!)
Deilige, varme, lett tova votter i fine farger. Så får vi se da om det blir votter ut av nøstene etterhvert.

Det er mange av oss strikkere som plutselig oppdager at det havnet et par ekstra nøster i posen, noen gleder må vi jo ha! Og vi må jo støtte den lokale garnbutikken også!

 
Det står fortsatt noen blomster i sola, mellom visne løv.
Vi får nyte de så lenge vi kan, snart er det snø som dekker bakken.

 
Her er sokkene mine på tur... flere enn meg som har ullsokker nedi skoene?
Det er jo kaldt, hvertfall om morgenen!
 
Ha en flott høstdag og nyt sola :)