fredag 9. november 2012

Gi et smil!


I dag tok jeg meg selv i å smile mens jeg gikk hjemover fra å ha levert ungene på skolen.
Som regel bare går jeg rundt, uten å tenke på noe som helst.
Tiden flyr og jeg prøver bare å henge med.
 
Ofte glemmer jeg å stoppe opp å nyte, tenke fine tanker, huske på de små tingene og glede meg over å bare være til.
 
Når jeg tenker etter er det mange små hverdagsgleder jeg tar forgitt, men nå skal jeg prøve å være litt mer bevisst, for det var riktig hyggelig å gå rundt med smil om munnen en kald fredags morgen.
 
Det er nok endorfinene som spiller på lag med meg her!



 
Hva var det jeg gikk å tenkte på da?
Akkurat i dag tenkte jeg på det jeg gjorde i går kveld. Da var vi på dansekurs og det er alltid hyggelig.
Mange flotte mennesker, fin musikk, fysisk aktivitet, latter...
Snille unger som er med uten å forstyrre, danse med ungene på trening etter kurs, danse med mannen min og vennene mine. Det er ikke rart jeg hadde smil om munnen i dag tidelig!
 
Få kontakt med endorfinene dine du også!
Ikke bry deg om at andre kanskje synes det ser rart ut at du går rundt med smil om munnen helt for deg selv.
Smilende mennesker er det vakreste som finnes! :)
God helg!