mandag 26. november 2012

Plakat og små-nisser





 
Det er snart jul og planleggingen går sin gang her i huset.
Jeg har satt meg ned med Illustrator og laget meg en plakat. Jeg har alltid likt denne teksten og endelig fikk jeg somlet meg til å lage en egen versjon.

At det tok lengre tid å laste ned en prøveversjon av Illustrater er en annen historie, for jeg har ikke råd til å kjøpe programmet, selv om jeg har veldig lyst!

Min utskrift er i A3 format, men om jeg printer ut i litt mindre størrelse og setter ramme på, kan jo dette være en fin venninnegave!

Jeg skal nok få tak i bedre ramme til min utskrift også, nå er det bare en gammel glassramme på og jeg tror det blir hakket stiligere om den får ramme rundt!
 

Det nærmer seg jul alle steder egentlig.
I helgen har vi startet julegave innkjøpene og ukas søndagstur ble lagt til det årlige julemarkedet på festningen.
Aase Marie og Johannes ville være litt nissete og kledde seg opp med ullgenser og nisselue.
Mens svigermor og svigerfar, Eugen og gubben kjørte opp til festningen, gikk nissene og jeg opp på egne bein. Det tar ikke så lang tid, selv om det er bra stingning opp til toppen.
Og litt trim har vi ikke vondt av noen av oss!
 
Ha en fin uke!