tirsdag 6. november 2012

Regnet bort?

Hei!
Jammen gikk det et par uker uten å oppdatere bloggen. Her suser tiden av gårde og jeg synes ikke vi rekker noen ting lengre.

Nå skjønner jeg hva svigermor mente når hun sa:
"Når ungene begynner på skolen, er de ungdommer på en blunk"
Hun har jo så rett, selv om jeg ikke forstod det før.
Det er nok flere enn meg som har det sånn og egentlig så er det jo litt fint også at tiden går!

En annen grunn til at det er lite blogging er at det plutselig tar dobbelt så lang tid å ferdigstille noe.
Jeg er i sluttfasen på en vest til Johannes i str 8 år.
Det brude jo gått radig unna, men det går smått.
I går kveld fikk jeg for første gang lagt den ut i full bredde og den er ganske så stor. Ikke rart det tar lang tid når man nesten strikker på en voksen størrelse!
 

Forrige uke bladde vi kalenderen over til november.
Nå nærmer julen seg med stormskritt.
Ungene har allerede skrevet ønskelister og levert til mormor.
Bestemor og bestefar sine ligger her å venter på neste besøk!

Bildene på dette innlegget viser noen armbånd, helt enkle med strikk som passer til små jenter.
For det er jo på tide å tenke på julekalenderen!

"Rusketaskene" ved siden av her ble til en regnværsdag forrige uke.
Snakker om regnværsdag, det heter regnværsdager, flertall altså. Vi har knapt sett sola på flere uker!
Du finner både armbåndene og "Rusketaskene" i butikken min på Epla
Håper du har en fin novemberdag!