torsdag 24. januar 2013

Opprydding

Noen ganger må jeg ta meg selv i nakken og gjøre sånne ting som er veldig kjedelig.
Som å rydde i skuffer. 
Det kjekke med skuffer er jo at de bare kan lukkes også blir liksom rotet borte, men når det ikke lengre er mulig å lukke skuffen er det på tide å gjøre noe!


Når ingen kan finne to like sokker eller votter, fordi partneren har gjemt seg sammen med en annen er det på tide å ha en leteaksjon.

De fleste enslige votter og sokker fikk tilbake sin partner, alt er lagt tilbake i riktig kurv, i riktig skuff, strikkagensere og -bukser ble brettet sammen og lagt ordentlig.
Det som var for smått ble tatt ut og levert til nabojenta og da fant jeg ut at til høsten trenger vi noen større sokker også.

Med det samme alle klærne lå utover, fikk jeg tatt en runde med støvsugeren i de tomme skuffene også,
utrolig hvor mye sand som ligger igjen etter klærne!

Når jobben er gjort er det veldig allright, neste gang skal jeg prøve å ikke utsette ting. 
Så ille var det da ikke og det tok ikke lange stunden heller!

Ha en flott torsdagsettermiddag :)