torsdag 10. januar 2013

Pastell i vintermørket


For mange er Januar kanskje ikke måneden til å gjøre den største investeringen på interiør fronten,
men det er kanskje i januar vi trenger litt ny inspirasjon aller mest.
Ute er det ikke så mye farger fortiden, det er kaldt og grått.

Så jeg har nok en gang sittet med pc og papir og laget meg en liten bildevegg.
Utklippene har jeg funnet på nettet (google er kjekt) også redigerte jeg de litt i Photoshop for å få bort tekst og rammer jeg ikke ville ha med på utskriftene.
Jeg skrev ut på fotopapir, bare fordi jeg aldri har prøvd fotopapir i skriveren min før, men tror det blir like fint på litt stivt papir.
Klippet til arkene og lånte tilslutt litt tape fra jenterommet og klistret opp.

I kroner og øre kostet det nesten ingen ting, mens vi må smile litt når vi går forbi, bare fordi det er søtt og litt sprøtt
med utskrifter klistret opp på veggen.

Har du noen gode ideer til billig inspirasjon i mørketiden?
Ha en smilende dag!