onsdag 2. januar 2013

Tilbakeblikk på året som er gått | 2012


2012 var det året som tiden gikk så fort, da sommeren regnet bort og verden ikke gikk under i desember slik som mange trodde.

Jeg har på følelsen av at jeg har vært lite kreativ i året som har gått, men når man samler sammen mange små ting, så blir det litt allikevell.
Jeg har hygget meg litt med ShapeCollage igjen, programmet kan du laste ned gratis her.

Her kommer collagen for strikking i 2012.
 Symaskinen er også blitt brukt, mest til lapping av hullete bukser, men det er jo ikke noe å vise frem.
Alt det andre er mye hyggeligere og noe har jeg ikke husket å ta bilde av en gang, men her er noe:

Noen ganger blir håndarbeid byttet ut med håndtverk.
Tidlig i 2012 flyttet jeg ungene til hvert sitt rom, da måtte malekosten frem først.
Alle rommene har samme grunnfarge, mens senger, pulter, stoler og hyller fikk "fargekode" etter hvilket barn som bor der. Eugen har rødt som sin farge, Aase Marie har babyblå, mens Johannes har grønn.

Vi har ordnet litt ute også, pyntet et skap og malt overbygget under verandaen.
Nå håper vi sommeren i år blir lang og varm, så vi kan kose oss mye der ute!

Jeg håper å finne på mye kreativt i 2013 også, aller helst enda mer enn det ble i 2012.

Ha en flott dag!