torsdag 28. mars 2013

Påskemarsipan


 Javisst skal vi kose oss i påsken!

Enten vi har allergier, noen produkter vi vil unngå, er på slanker'n, lavkarbo eller bare vil unngå butikkjøpt snop som er proppfull av stoffer vi ikke vil ha i oss så kan vi kose oss!

Det er mye godt vi kan lage selv hjemme, så har vi kontroll på hvilke stoffer vi får i oss.

Jeg lot mandlene ligge i bløt over natten, lurer du på hvorfor vil et raskt søk på google gi deg mange svar.

Ellers ble resten til på slump og god tro (som vanlig)
Jeg hadde ikke tid til å tørke mandlene engang før jeg malte de opp, det gikk veldig fint og smaken var knallgod!

Jeg brukte en blanding av Sukrinmelis, Stevia og noe annen søting jeg hadde stående.
Jeg ville ikke bruke bare Sukrinmelis, fordi den ofte gir litt kald smak, men noen synes det går helt greit så det er nok lurt å prøve seg frem!

Og kokken har lov til å smake!


God påske!