tirsdag 26. mars 2013

UFOer

Her om dagen kom jeg til å ta en titt i garnkurven,
den står ved siden av sofaen og var mer eller mindre full av garn, påbegynte prosjekter og forbausende mange halvferdige ting.

Jeg fant et par votter som bare mangler trådfesting, 
enda flere votter som er påbegynt eller mangler en partner,
halvferdige sokker og gensere...

Hvor har det blitt av disiplinen?
Jeg som alltid har gjort ferdig et prosjekt om gangen, har tydeligvis ikke gjort det i det siste...
UFO kalles det visst, disse UFerdige Objektene...

Jeg fant blant annet en genser/vest som jeg begynte på til meg selv, 
den var nesten ferdig, men lå nederst i kurven...
Grunnen til at akkurat den ikke er blitt gjort ferdig, er at den var stor som et telt.


Klær i størrelse telt gidder jeg ikke mer, kroppen min og jeg har nemlig jobbet av oss drøyt 10 kilo i vinter.
Nå er genseren rekket opp og mange garnnøster ligger i en pose og venter på å bli til noe litt mindre enn telt.
Jeg trenger fortsatt en vest eller lignende og slenge over skuldrene når det er småkaldt.

Nå vil jeg ta meg i nakken og gjøre ferdig halvferdige ting som ligger,
jeg håper jeg klarer det!

Ha en fin påskedag!