lørdag 20. april 2013

Oppdatering | avokadosjokolademousse

Husker du avokadosjokolademoussen fra innelgget i går?
Porsjonen ble for stor til meg, jeg orket rett og slett ikke alt og jeg var mett i mange timer etterpå.

Så at moussen funker som et måltid er herved bekreftet,
innmari godt måltid må jeg si...

Uansett, resten av moussen stod på benken da ungene kom hjem fra skolen og Aase Marie som også er veldig glad i sjokolade kastet seg over den.

"Spis opp resten om du vil" sa jeg og bad om at Eugen også fikk smake.


Som unger flest lurte de jo på hva godsakene var laget av...


Jeg konkluderer og kommer med følgende råd:
La kokken ha hemmeligheter og ikke røp dem!

Det var en bitte-liten skje igjen i bunnen som stod igjen på bordet etter at ungene fant ut hva moussen er laget av, de skulle ikke ha mer når de visste hva de egentlig spiste.

Hmfr