onsdag 1. mai 2013

Sykkeltur

I dag skriver vi allerede 1.mai, hvor ble april av egentlig?
1.mai er jo en fridag, arbeidernes internasjonale kampdag og med alle fem hjemme bestemte vi oss for å ta en sykkeltur i det fine vårværet.

Her er ruta vår, Endomondo er artig!
Ungene er alltid spente på å se hvor langt vi har gått/ syklet.

Aase Marie og jeg valgte en litt annen rute hjem enn gutta, 
vi valgte offroad sykling gjennom Remmendalen og langs Kyststien.
Innmari artig å sykle på noe annet enn asfalt -anbefalles!

Litt slitne i bena etter en mil på sykkelsetet smakte den obligatoriske 1.mai isen ekstra godt!


Også var det ungen som ikke liker is da.... han valgte en kjærlighet på pinne i steden.


Jeg hadde store planer om å lage meg noe snadder til dessert i dag så jeg hoppet over hele isen,
men kvelden kom så fort så jeg får ta desserten min en annen dag :)

Håper du har hatt en flott 1.mai, enten du har vært hjemme, hørt på taler eller kanskje du har vært på jobb?