tirsdag 27. august 2013

Bokelsk

Ferietid er lesetid for mange, for meg også!
Jeg har fått lest to bøker i ferien og jeg tar meg selv i å legge meg tidligere bare for å få litt mer lesetid.
For boklesing foregår på senga, hvertfall bøker av type romaner.
Inspirasjonsbøker leses helst på dagtid, ellers får jeg jo ikke sove av alle ideene som kommer!


Til bursdagen min fikk jeg Politi av Jo Nesbø, jeg har lest alle bøkene om Harry Hole og jeg går visst aldri lei. 
Det er vel enten elsk eller hat med Harry Hole, men jeg liker'n :)

Når vi var i Danmark leste jeg Englevaktene av Kristina Ohlsson, hun var et nytt bekjentskap for min del, men jammen tror jeg at jeg må lese flere av bøkene hennes!

Begge bøkene er krim, spenning fra start til slutt av den typen som gjør at du leser litt for lenge før du slukker lyset og en sånn bok som du ønsker varer evig.
Selv om begge bøkene er mursteinstykke, Englevaktene var over 500 sider, går det radig å lese fordi de er så spennende!

Hvilken bok blir den neste som får bli med til sengs mon tro...

Håper du også har lest noe fint i ferien!